Zanim kupisz kurs czy sesję online zapoznaj się z najczęściej pojawiającymi się pytaniami. Chcemy, żeby wszystko było jasne i proste.

Standardowo, korzystamy z platformy ZOOM. Jeśli nie posiadasz konta na tej platformie możemy dopasować się do Ciebie. Napisz do nas w informacjach dodatkowych przy zamówieniu a my postaramy się wysłać do Ciebie link z dogodnej platformy do spotkań online.

Tak, poinformuj nas o tym na minimum 24h przed zaplanowanym spotkaniem. Wtedy zaplanujemy nowy termin konsultacji online. Napisz do nas maila w tej sprawie na kontakt@pogotowiematuralne.pl.

Za kurs zapłacisz bezpiecznie online przez platformę Paynow. Możesz wybrać płatność BLIK, połączenie z Twoim bankiem lub płatność kartą płatniczą.

Zgodnie z Regulaminem portalu Klient ma prawo do reklamacji Produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W przypadku zakupu szkolenia internetowego lub produktu cyfrowego do pobrania, do którego dostęp uzyskuje natychmiast po zaksięgowaniu płatności, Klient zgadza się na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usług, rezygnując tym samym z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.